slide show

shopping med mami

Idag ska jag hänga med mami i stan, blir väl lite shopping (eller kanske inte.... har ju precis köpt en skinnjacka för 2000:- och ska snart köpa en mobil.. eh får se hur det blir haha) kanske om jag hittar nåt fint. ska iallafall köpa en födelsedags present till bästis, tror att jag vet vad jag ska köpa.. hon ska få den på torsdag när vi sticker på en liten roadtrip typ.. haha. :)

nu ska jag fixa mig lite, ha en fin dag! puss&kram


Agnes

sv' tack så mycket! fin blogg btw <3

S S A N N A A L I C I A

Sv; tack så mycket du! :D

Martina - Caily

Ibland måste man lägga band på sig när det gäller shopping men hur lätt är det egentligen? Inte en av mina styrkor. Dyker upp allt möjligt som jag bara måste ha...

Sara

Vad kul, vart ska du fira nyår? :)

Olivia

Tack:)

angelica

Fin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: