slide show

ny mobil!

Nu har jag min nya mobil hittat hem. ;) köpte till ett skydd för displayen så den måste fastna ordentligt och sen kan jag ladda mobilen och SEN kan jag använda den, haha.. så jag kan inte säga om den är bra eller inte än.. eller iförsig så har jag ju provat den förut och det lilla jag upptäckte på den verkar bra!

alla som känner mig IRL, sms:a era nummer till mig sen och skriv era namn i smset så jag kan lägga till er!!



min mobil! ville ha en vit men det fanns inte så jag får köpa ett vitt fodral till den istället

Caroline

snygg mobil :D

Sara

läget? :)

Sara

Najs :)

Sara

God natt :)

LINA

Heeey, är allt bra med dig goding? :)

anniepiie

den var ju snygg! :D SV: Tack, gillade de lacket! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: