slide show

nailsnailsnails

Idag har jag fixat naglarna på mig själv och min bästis.. är inte så van vid att måla andras naglar men börjar bli bättre! och naglarna jag gjorde på mig själv är jag inte alls nöjd med, brukar kunna göra snygga streck men nu går det inte längre!!



långfingret blev lite fail..



failfailfail, haha.. ska måla om dom imorgon, hoppas dom blir bra då!



nagellacken jag målade mina naglar med
Louise - foto

Naglarna längst ned var fina! =)

Daniella - Nageltokig mamma!

Sv: Handen köpte jag på ebay.se :)

emma härnqvist

tack tack!



så jobbigt att göra naglarna själv.. pjuh de pallar jag aldrig :)

c a n d y | t r u o n g - house of a geek

Gud så snygga! Har du några tutorials om hur man får så snygga naglar som dina? :D

emma härnqvist

vilken tur att vi alla är olika så att nagelterapeuterna har jobb då :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: