slide show

mina riktiga naglar!

Här kommer några bilder på mina riktiga naglar, helt omålade. (förutom nail repair men den är ju genomskinlig) dom är lite missfärgade trots att jag är väldigt noga med base coat men dom blir ju såklart missfärgade ändå pga removern.

för att få långa naglar måste man vara noga med nagelolja, nail repair lack osv.



i s a b e l l

sv: tack, jag gillar den också!



gud, så långa naglar! ;o

Sara'

Vad långa o fina :)

Sonya

Ja det var gott!!



Vad skönt med fräscha naglar, mina är hemska...

steffie

fint ;) har frågestund på bloggen ;) fråga på du :)

Anonym

- hehe okej!

hanna ♡

tack så mycket! :)

Miss Sunshine

Va långa xP

Martin

Långa fina naglar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: