slide show

kvällspromenad

Kom hem från stan för flera timmar sen, orkade bara inte blogga då.. köpte en skitsnygg tröja men den visar jag imorgon.. var nyss ute på en skön kvällspromenad också, sommaren är kort men verkligen så jävla underbar.. men jag längtar till hösten ändå, ska bli skönt att få tillbaks rutinerna.. sen så fyller jag år snart och drar utomlands.

jaja nu ska jag se det senaste avsnittet av pretty little liars! :)



nån randompic

Lovisa♥

Nu är dagens blogg utsedd! så gå in o kolla om du vann. :) Va gärna med igen oxå!



Direktlänk:

http://cutielollipop.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-vinnareny-omgang-6.html#comment

anesa

sv: Tack!

Allt bra med dig sötis?

Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville mest bara säga Hej =)

Angela

Tack du :)

Rebecca

sv: Tackar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: