slide show

kvällspromenad i solen

Kom precis in efter en skön kvällspromenad i solen.. passar på att njuta så mycket jag bara kan av sommaren och värmen nu. gick förbi huset som jag bodde i när jag liten, huset som jag växt upp i. det har förändras en del sen vi flyttade för flera år sen och jag undrar om grannarna jag brukade hänga med fortfarande bor kvar.. såg iallafall att dom vi bodde precis brevid fortfarande är kvar iallafall, dom har ett par söta hundar som jag brukade leka med när jag var liten.. ååh har så många minnen från det där huset.



en liten jag
angie

Tack så mycket! =)

haft en bra lördag?

emma

Fin blogg :D



sv: Tack så mycket! va gärna med och tävla i dagensblogg! vinnarna dras 21.00 idag :)



http://emmadewi.blogg.se/2011/august/vinnarna-ny-omgang-1.html

Emelie

Tack! :)

Sara

Härligt :)

jennifer

vad händer ikväll? :)

Patricia

sv: Tack så mycket!

Sophie'

hur är det med dig? :D

alicia :D <3

fiin blogg!

alicia :D <3

så lite så :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: