slide show

got yourself a favourite?



Några av mina senaste naglar, har ni hittat någon som ni gillar extra mycket? jag gillar 6:an för att den franska manikyren blev väldigt bra, (inga mallar och det är mina riktiga naglar) 7:an för att färgen är så jäkla snygg och så 9:an för att mönstret blev lite coolt!

(ps 4:an och 6:an är inte likadana, 4:an har mörkare rosa stenar och en ljus i mitten, 6:an har bara ljusa)
alicia :D <3

sv: tack :D

emma

gillar 5-6 ! (:



sv: tack så mkt!

kram

bella

hon tackar säkert! :D

MARIA - mode, outfits & inspiration

Alla var riktigt fina, men jag säger nog 5an :) kram!

Sara

Snygga! Gillar nr 9 bäst :)

Maria

Sjukt läckra färger! :) Jag gillar alla, speciellt när du gjort så fint mönster -sjukt läckert! :)



SVAR: Tack så mycket! :]

bella

tycker alla var jäkligt snygga :D

i s a b e l l

vad tycker du jag ska skriva om i min blogg? :)

svara på dagens fråga och du har chansen att bli länkad!

i s a b e l l

jag gillar 9an!

sara

svar: Åh låter ju sjukt nice! :D

Anonym

man tackar så himla mycket!! kramis

sofie bäcke :)

sv; tack ! :D

magda

Duktig du är som kan fixa till de :D Mina blir bara enkelfärgat;)

Emma

Riktigt snygga naglar! Jag är ett "nagel"freak jag med! Så jäkla snyggt med välvårdade händer :)

emma

gillar oxå 6;an riktigt mycket!:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: