slide show

french and rhinestones





Mina senaste naglar.. jävligt pillrigt att få fast alla rhinestones så att det skulle se ut som den amerikanska flaggan men det gick! vad tycks?
ronja

sv: Tackar, snygga naglar!

Nathalie

Ja, jättegott :)

Snyggt! Har du gjort de själv? :)

Tess

Coola naglar! :D



sv: ja, jagvet :DD

cassandra

snyggt liknar mina naglar ;)

sv; tack!

♫♪ Sandra T

tack :)

Clara (gästbloggare på ebbas blogg)

sv. Hej, Jag är tyvärr inte ebba haha, jag gästbloggar hos ebba så jag svarar på hennes kommentarer!



Men ebba tackar säkert jätte mycket för din snälla kommentar!! :D Kram

★MYMiC★

i know, måste inköpa den gråa, nu när det börjar bli kallt!

hanna ♡

okej :D

Jessica

Sv: Ja jag tyckte den var riktigt fiffig! Själv så tappar jag alltid bort mitt hedset eller så glömmer jag det hem när jag behöver det :)

HANNA

hehe tack! :)



lust att vara med på dagens blogg? :)

http://hannalovisasol.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-278.html

Sanna♥

Fina naglar! :D

Vad gör du?

kajsa

Snyggt! :D

Sara

Snyggt :)

LJ photos&texts

SVAR; Ja, visst är de snygga!

M*

- nice!

LIIV - vanlig men unik

Sv: Tack :)

Snyggt det blev :)

carro

Tack :)

Maria

sv:Tack :D

Molly

Förlåt för sent svar, men jag har varit i London & sen tagit en bloggpaus. Men nu är jag tbx! :D



Sv: Du frågade var jag köpt mina USAconverse :) Haha, jag köpte dem i Kina när jag var där ;) Jättefin nagel!

[email protected]

Snygga naglar :) Kolla gärna min blogg :)

emmawaernholm ©

sv: naw tack :)

mikaela

Var gärna med i dagens blogg :)

http://mikaelabatsman.blogg.se/2011/august/dagens-blogg-sondag-ny-omgang-1.html



kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: