slide show

experimenterar

Igårkväll fick jag för mig att måla på mina tippar igen och så kom jag på en (enligt mig) asbra idé nämligen att ha strössel på naglarna! så nångång i veckan så jag göra det på mina egna naglar med sånt där färgglatt strössel, det kommer bli sjukt coolt tror jag, hihi!



sandy

Visst är det!



Va smart:o

Sara

Så snygga!

Helena

tack snälla. detsamma =)

Essey<3

Sv: Ja det är kul =) va görs då? :)<3

a :*

Allt bra ? :D

Sasu

Vänta... don't tell me...

Du har inte gjort naglarna själv, eller hur?? O.O <3



Sv: Ahah tack x'3

Tack ;)

Hannah

Sv: Tack, visst är han :)

Fina naglar :D

Tess

Hej på dig!



Nu när jag börjat om på min blogg helt, men med samma domännamn, tänkte att du kanske ville kolla in det eftersom du kollat min blogg den senaste tiden.



Puss&kram Tess

josefine

SV; Visst är de! älskaa converse! :D

emma

sv: tack! :D

haft en bra dag?

Carro

SÅ häftigt med strössel på!

MARIA - mode, outfits & inspiration

Häftiga naglar!

sv: jaaa, så sjukt irriterande haha! :(

Chriis

Hur gjorde du dom rosa? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: