slide show

ESSIE

Här kommer en liten bildbomb på ett av mina nya nagellack från essie. har ett liknande nagellack från h&m kom jag på nu men essies är snyggare och tusen gånger roligare att måla med! :)









gjorde lite mönster.. har inte målat blomman själv utan det är ett klistermärke, har försökt måla egna blommor men det blir inte så fint.. äh lär mig väl snart hoppas jag!

S |FOTOBLOGG|

Sv: Tackar :)

emma

Svar: tack!

andrea

sv; Tack så mkt ! :)

Junitjej ♥

Wow, vilka vackra naglar!! Snygg färg på nagellacket!

Emma

Kul att du gillade mina bilder, har fotat med en app på iphone som heter instagram, man får jättefina bilder.



Snygga naglar du gör, kan man ju gå in och få lite tips :)

Är det dina riktiga naglar?

Lilmarie

Ja verkligen! :)

Å vilken läcker färg!

matilda

sv: tack! snygga naglar! följa varandra via bloglovin?: kram

madeleneriksén

tack! du har talang när det gäller att måla naglarna , riktigt fint !:)

Karro :)

Snygga naglar!

kaffehörnan

Vad snygga naglar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: