slide show

dagens look

 





kan ju passa på att säga att påsarna som ni ser på bilden över är fulla med kläder som jag inte använder men som jag inte vet vart jag ska göra av med.. så dom ligger där och berget bara växer och växer, hahah.

Idag har jag glidit runt såhär; skinnjacka från jofama by kenza, halsduk från gina tricot, (hade bara på mig
den på morgonen då) väska från modekungen, halsband från h&m, t-shirt från zara i rhodos stad, jeansleggings från vila och vita converse på fötterna!
Angela

du kan skicka de till mig,haha!! :D

nämen,ha en bloppis eller nått?:)

I JUST CAME TO SAY HELLO!

- åh vad fin halsduk!

MADDES

Snyggt!!

MARIA - mode, outfits & inspiration

Fint! Älskar nagellacket :D

erika

du kan ju alltid prova att lägga ut kläder som är i bra skick här på bloggen och se om någon är intresserad :)

TIDSTJUVEN

Jag tar gärna hela din outfit! Bra, tack hej. :D

Du kanske kunde ge bort påsarna med kläderna till någon insamling förresten? Eller sälja på loppis?



sv: Tack så mycket! :)

sonja

sv. tack!

Älskar din header!

aamaandaa :)

SV: Jao :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: