slide show

bloggsvar

Nu har jag äntligen bytt ut koden till bloggsvar.. den gick ut för längesen men jag har aldrig ändrat.. förrän nu då. så nu kan ni ställa frågor där igen, såg att jag hade några frågor där som jag inte svarat på som ni ställt för några månader sen, haha..



har ändrat utseende på den där frågesaken men den ändrades tydligen aldrig.. den kanske bara är seg, annars så kollar jag upp det sen. eller okej nu ser det lite konstigt ut så jag försöker fixa det.. är ju inte så teknisk av mig men hoppas det ser bra ut snart, hehe..

sara

SV : Visst var det fint boende :)

Miss Sunshine

Sv: Oh ja ;D Allt bra?=)

i s a b e l l

nu har jag länkat några av dom som tipsade vad jag skulle blogga om! Blev det ni? Kolla in! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: