slide show

baby pink

Igår målade jag om mina naglar igen, haha. men det är så svårt att låta bli ju.. den här gången använde jag ett ljusrosa nagellack från color club som jag köpte på flyget påväg hem från rhodos. målade på graffiti nails på en nagel också, tyckte det passade in och bröt av den söta färgen lite :)





slarvigt målat men det ser bra ut från långt håll iallafall, haha..

sandra

SV: ja det tycker jag också :)

Fatma - Fatmas.blogg.se

Vad tycker du om Flip Flop Converse? :)

Frida

Snygga naglar!



sv. Hon är kalasbra.

sabina

älska nagellack!

Anonym

- fin färg!

Helena

Hallå tjejen :) tack snälla :) lägger till dig på bloglovin så jag inte missar några inlägg. kram*

danaaa'

åh färgen var jätte snygg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: