slide show

110824 - trötttt

Godmorgon bloggen! idag har vi värderingsövningar tror jag det heter.. vet inte vad det är men kanske blir intressant? vad vi har efter det kommer inte jag ihåg, guldfiskminne ni vet. hoppas vi får sluta tidigare idag också för jag behöver en powernap och jag behövder det nu. jag vet iallafall vad jag ska göra ihelgen - SOVA! är trött som en jagvetintevad, ni ser bara på bilden nedan hur mycket jag älskar tidiga mornar, haha.. 



har mitt favorit nagellack på naglarna nu, snacka om att dom lyser!
sofie bäcke :)

sv; tack ! snygga naglar ! :D

S'

ja verkligen! :)

Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

ja jättesöt :D

Rebecca

sv: tack :D

Helena

brukar läsa din blogg men är dålig på att kommentera så ville mest bara säga Hej.

Sara

Jaa, vi tänkte stanna i Nevada också, men så ska vi ju dit över nyår, så då tyckte vi det var onödigt att ta tid till det också när vi redan varit där :) :)

Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Fin bild!



Kika in i min blogg där du just nu får GRATIS frakt och grymma rabatter på in1.se där du kan köpa din egna jumpsuit :) Unikt erbjudande - endast hos mig!! (Direktlänk: http://flavoured.blogg.se/2011/august/gratis-frakt-och-rabatt-pa-din-inone-passa.html) Kram

Anonym

Allt bra idag snygging? =)

MADDES

Nu har du chansen att vinna grymt mineralsmink från märket e.l.f i min blogg. klicka på länken nedan för att se hur just du kan delta i utlottningen!



http://maddisenj.blogg.se/2011/august/vinn-smink-fran-elf.html

MADDES

as läckert nagellack!

sonja

Gud va snyggt nagellack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: