slide show

110805

Nu har brorsan+hans tjej åkt hem till finland igen, hatar att säga hejdå för jag vet inte när vi kommer träffas igen, eller antagligen nästa år och det känns som en evighet.. så jag hoppas det händer nåt kul idag som kan muntra upp mig lite.

äh, har inget annat att berätta just nu så bloggar lite senare (har massor att skriva om eftersom jag varit rätt så oaktiv de senaste dagarna), hej så länge!



kör en bildrepris på naglarna som jag hade för några dagar sen.. nästa gång blir det nog gelé istället för vanligt nagellack :)
louise

sv; tackar :)

FILIPPA

tack så mycket!:)

Ingrid Isabelle

sv; haha förstår det, var skitfint där ;p fina naglar förresten! :)

Linnea

fint!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: