slide show

110801

Kommer bli lite dåligt med updates den här veckan eftersom brorsan+hans tjej är här på besök och jag träffar dom inte speciellt ofta eftersom dom bor i finland, men jag ska försöka skriva så ofta som möjligt :)

iallafall, god morgon på er haha, jag ligger i soffan och är typ helt nyvaken, vi var nämligen uppe typ halva natten och tittade på tv, snackade och jag pillade på mattias (min brorsa) mobil, en samsung galaxy. jag är väldigt trött på min mobil som jag har nu, batteriluckan är liksom borta så det är nog dags för en ny.. funderar på att köpa en likadan som han har nästa månad.

jaja hoppas ni får en fin dag iallafall, nu blir det frukost! puss&kram



right now

clara

sv; åh tack! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: