slide show

110425

Sitter och äter frukost nu.. för andra gången. vaknade vid 5-tiden på morgonen och var svinhungrig så jag var liksom tvungen att ta nåt att äta.. hahah normalt?

enligt smhi ska det vara soligt hela dagen med upp till 21 grader så jag kanske inte ens behöver skriva vad jag ska göra idag? seriöst, hur många soldagar har vi haft i rad nu? väldigt många är det iallafall men jag klagar inte.. det är bara rätt så ovanligt här i sverige ju haha.



igår.. lite färg har jag väl fått ändå?

angelica; photo&FASHION ♥

tack :D snygg tröja!

angelica; photo&FASHION ♥

vad gör du då?:D

Sanna (:

Hejsan! :)

Sv; Jo, tur att vintern är borta så solen får komma fram, så himla skönt! Fin blogg du har ;)

Sabina

sv: Haha, jaa, det är den faktiskt. Vi får väl skylla på Rix FM som spelar sönder alla låtar! Haha.

Moa Lindhe

tack så mkt! glad jag blir :)<33



allt bra med dej?? :D

milla

Tack =) dsm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: