slide show

trött

Jag är typ helt död känns det som haha, kom hem för någon timme sen och bara slappat sen dess. gick på stan efter skolan men jag orkade knappt det, hade så ont i mina fötter eftersom jag hade klackar och sulan är så hård på dom så det måste sett kul ut när jag gick haha. provade jeansen också men dom satt inte så bra men sköna var dom iallafall.

skoldagen var väldigt rolig iaf, på morgonen färgade vi ögonfransarna och brynen.. blev väl inte en sån jättestor skillnad men det blev fint. efter lunch hade vi hår och jag lockade håret på en docka. kul! :)





oj snygg bena hon hade då, haha
MALIN

sv: Tack så mycket! Jaa verkligen! :D

Allt bra med dig idag? :)

MK*

Härliga lockar! Dom där dockorna har aldrig någon riktig bena det är det som är det jobbiga med dom haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: