slide show

to the city

Idag är det lite molnigt så en shoppingdag passar ju perfekt, ska som sagt leta efter de där conversen som jag har en liten crush i.. hoppas bara dom finns i min storlek annars får jag väl släpa runt mina fötter i skor som är 3 storlekar för stora. haha nej inte riktigt men jag vill verkligen ha dom. nånstans måste dom ju finnas?

om jag hittar skorna kommer jag bli 700 kronor fattigare så vi får se om nåt mer får följa med hem, typ nån somrig topp eller så. ah justdet, kanske ska säga att jag har studiedag också så jag börjar skolan imorgon.





igår.. haha kolla min näsa, sweeeeet
lovisa

Sv. absolu:D

FREDRIKA PERSSON

Sv; Hehe aa :)



allt bra?

Louise

Skönt med studiedag.

thilda

sv; kul att du är med i dagens blogg, nu är vinnaren uppe och en ny tävling, kolla om det var du som vann :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: