slide show

summerfresh



Det här snygga nagellacket kommer bli hur snyggt som helst i sommar till brunbrända händer. bara ett litet tips till er som inte vill spendera så mycket pengar på nagellack men ändå vill ha good looking nails. jag tror att det här nagellacket kostar 49:- men är inte säker. visst är färgen snygg? love it!
Caroline

sv: hihi, japp :)

erica

Fin blogg du har :)

Maj

vad sött! :D

Chriis

Sv: ah låna den av min kompis och den var riktigt bra så tror jag köper den :D

♫♪ Sandra T

ja den är fin (:

ellenjohansson

Tack så mycket! :)

linnea

fin blogg :) allt bra?

BloppFashion UF

Vi letar efter Sveriges bästa bloggar! Är du en av dom? Missa då inte chansen att bli veckans blogg på BloppFashion.se - Bloggvärldens nya samlingsplats för secondhand, mode och bloggande. Tävla på vår blogg FollowUF.blogg.se - http://followuf.blogg.se/2011/april/tavling-bli-veckans-blogg-pa-bloppfashionse-1.html



PS. Sjukt snyggt lack!

Bina

Snygg bild =)

Tagit den själv ?

Bina

Ok, då måste jag säga att den var kanonfin.

Perfekt ljus o allt. Man vill verkligen ha sommar o just den färgen på sina naglar. =))

Simones

Vilken snygg färg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: