slide show

söndagsmys

Vaknade strax före 11 idag, hade gärna legat kvar i sängen ett tag till men blev så hungrig så jag var tvungen att äta frukost haha. kollade på smhi igårkväll och såg att det skulle bli soligt hela dagen med upp till 12 grader men jag ser ingen sol? hoppas det spricker upp så man kan sitta ute ett tag.

idag ska jag iallafall ha ett mini-spa som vanligt på söndagar, så mysigt. ska även fixa nåt mönster på mina naglar, nån som har nåt förslag? :)



i fredags
mysan

vet vill ha sommar nu!! :) söt du är! allt bra?

Viktorija

Hej! Jag kom vidare i en till fototävling, priset är ett presentkort och jag skulle verkligen behöva det! Så om du är så snäll så kan du kanske lägga en röst på min som är NR:1? :D

Länk: http://khia.spotlife.se/2011/04/10/finalister-i-fototavling-vartecken/#respond

patricia

kul :D

Yasmine

Tack så mycket :)

Elaine

Hej, jag fick en utmaing att berätta 8 saker om mig och sen skicka vidare utmaningen. Du kanske vill bli utmanad? Mer står i bloggen.

karro

fiin :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: