slide show

skön dag ute i solen

Kom nyss hem efter en härlig dag ute i solen med mändyyy. först så gick vi runt i lite butiker, fanns inte så jättemycket fint så vi köpte glass på donken som vi tjockade oss med i parken. sen bestämde vi oss för att åka till nya ikea på erikslund och kolla lite.. ska dit på torsdag också med pappa för att köpa delar till mitt sminkbord.. :)

har varit sjukt varmt ute idag, så härligt! älskar verkligen det här vädret, hoppas det håller i sig ett tag.



Emma

Sv: Tack så jättemycket :D Nitarna har jag faktiskt tagit från ett gammalt nitskärp :) Men vad jag vet kan man köpa nitar på Panduro, vet dock inte om den affären finns mer än i Östersund där jag bor :)

Natalie

Sv: Tack detsamma, härliga bilder! :)

Carro

Ja det var en helt underbar dag idag!:)

Louise

allt bra idag då? :)

Fredrika

SV: tror nästan jag får klicka hem den :) allt bra?

N e a

Jätte fin blogg! :)

frida

liten tävling på bloggen, rösta ! :)

Emma

sv: förlåt för sent svar, men är utomlands så har inte tillgång till datorn så mycket.

men trippeltången är bra men nackdelen är ju att det tar så himla lång tid, men det blir ju iallafall snygga lockar :D

L

Ja vist är det :) ser gott ut på bilden? :)=

anna

så underbart när solen är här :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: