slide show

resumé, april 2010

En liten tillbakablick från april 2010!



fixade mina naglar lite.. hahah. korta naglar eller vad? på den tiden var jag inte heller så nagelfixerad som jag är nu.. ;)



shoppade..



och pluggade. kul att jag typ har glömt alla franska ord som jag lärde mig, haha.



hade långt hår (löshår)



lite mer shopping!



köpte 2 st nagellack som nu är 2 favoriter!



outfit



det började äntligen bli så varmt så man kunde sitta ute..



beställde min avslutningsklänning



valborg

Anonym

fiinblogg:)

kolla min bloppis

Nadja

sv: Nej, det är det ju i och för sig inte och eftersom dina kostade något mer borde de ju vara bättre.

MALIN

hey! kul att du är med i dagens blogg! :)

har lottat ut finalisterna nu! om de blev du.. då ör det bara att fiska röster! om inte? då kommer det en ny chans senare! <3<3

已知 Mohammedi Al-debis™

Hej hej!

» Följa varandra via blogl♥vin'? :D

Ha en trevlig dag!

ida

sv: Tack :D

Elin

SV: Tack så mycket! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: