slide show

marble water nail art

För några dagar sen försökte jag göra egna såkallade marble water nail art's, det är lite svårt att beskriva hur man gör så jag visar upp en video istället som ni kan kolla på. men vill ni att jag skriver hur man gör på svenska så kan jag göra det.

eftersom det var första gången jag gjorde det så blev resultatet inte riktigt som jag hade tänkt mig men det kan ju inte alltid bli bra ellerhur? det var rätt komplicerat eftersom man måste vara snabb att doppa sina naglar i vattnet och det kladdar sjukt mycket. men det blev ju riktigt häftigt så ska defentivt prova på det här igen! :)





Therese

Sv: ja! :)

Coola naglar :)

FANNY

sv. ja det var det!

Paparazzibecka

sv: tackar!! (:

emmypetersson

sv; Tackar :)

Ida

Det blev ju assnyggt! Jag har själv tänkt att prova :)

MARIA - mode, outfits & inspiration

Det blev ju jättefint :D övning ger färdighet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: