slide show

life is a beach

Nu ska jag hoppa in i duschen och smörja in mig med mina nya body lotion som jag köpte idag som luktar godis och sen blir det väl lite tvtittande kanske.. mys.

och på tal om nåt helt annat så har jag 3 planerade resor i år.. först en sista minuten till rhodos eller vad som nu finns i juli, teneriffa (bokat) i höst och så gran canaria i december vid nyår ungefär. hoppas bara det blir av nu men det verkar så! jag älskar ju att resa så det skulle vara otroligt kul att åka 3 utomlands gånger i år, brukar bara åka 1 gång annars. men jag ska ju till teneriffa iallafall så det ser jag verkligen framemot! :)

får visa upp dagens shopping imorgon istället, tidsinställer ett inlägg till det sen.



om det nu blir nån gran canaria resa i december så ska vi bo på samma hotell som vi gjorde i höstas. underbart hotell med 6 pooler.. längtar tillbaks dit!
Louise- tävlingar och annat roligt !

kul att du är med :)

melinda

tycker också de va snyggt, men då är de iaf bara några slingor man behöver färga om, och inte hela håret som nu D:

MELI - Musik/Frisyr/Mode/Makeup!

sv: Kul att du är med och tävlar i dagens blogg, hör av mig när vinnaren är utsedd! Hoppas allt är bra med dig.

KRAM

Anonym

visst är hon :)

SARA

Vad underbart :) Jag älskar också att resa, har tre stycken bokade resor i år och har redan varit på två, så i år är det fem resor för mig :)

hanna

hehe ja du gissade rätt ^^

hanna ♥

haft en bra vecka hittills? :)



finns dagens blogg - 4 vinnare - anmäl dig gärna!

Sandra

Tack!

Allt bra?

Kram

Bea

Hejhej!

Nu är jag tillbaka och bloggar igen om mitt liv som modell och en massa annat kul!



Var med och tävla om tusentals fler besökare i dagens blogg hos mig! :)

Här hittar du tävlingsinlägget:

http://beich.blogg.se/2011/april/dagens-blogg-1.html

Kram Bea!

D

härligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: