slide show

good old times

Sitter och läser lite från arkivet.. så kul att kolla tillbaks. haha vad tänkte jag egentligen när jag skrev allt, var jag 10 år eller? man kan ju nästan tro det, iallafall om man läser inläggen från 2009.. hahah.

det får mig att sakna högstadiet, jag hatade verkligen våran skola för den var så sliten, och ja det finns en miljon anledningar.. men ändå så saknar jag det. hur kan man sakna något som man egentligen ogillar så mycket? jag saknar klassens alla sköna kommentarer på bildlektionerna, (bästa!) de flummiga franskalektionerna på torsdagseftermiddagarna, snacka om att man var typ död då, våran störtsköna no-lärare, hemkunskapslektionerna där ALLT skulle vara perfekt och ALLT skulle ligga på rätt ställe.. hahaha ja det finns nog några anledningar till varför man saknar högstadiet ändå ♥



det gäller att ta vara på tiden för om 3 år kommer jag säkert sitta här och babbla om hur mycket jag saknar gymnasiet.. hehe.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: