slide show

april, april

Haha vet inte om nån gick på det men inlägget under var alltså ett aprilskämt, jag ska inte till spanien! okej, jag vet att det var typ världens sämsta skämt men kom inte på nåt bättre haha. önskar dock att det var sant eftersom vädret suger..

har iallafall fått ett paket från nelly, kan inte hämta den själv men jag väntar på att pappa ska sluta så han kan hämta den åt mig.. imorgon blir det nog en riktig pysseldag, ni får se innehållet senare!



love..
Emeliefridh

Tack så mycket! :) Kul att du gilla det.

Fin blogg du har! Och snygga skor de är på headern;)!

Unni

Tack så myckeeeeeet :)))

L

Verkligen, blir att springa till bikbok när man är frisk haha!

Josefine

sv: Jaa, visst är den det! Jag ska nog köpa den :)

Sabina

HAHA, det är ju bra att du kom på något iallafall! :D

malin

sv: taack :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: