slide show

american nails

Använde mina nyinköpta nail art lack för första gången idag, gjorde amerikanska flaggan för 3:e gången på mina naglar, lite lagomt avancerat sådär. men det blev väl helt okej tycker jag, iallafall för att vara första gången jag använde mina nail arts. vi har ju iförsig använt liknande lack i skolan så har ju lite erfarenhet men men.. :)



började med att måla naglarna helvita, enklast att börja så. mitt vita nagellack är typ slut och börjar bli lite klumpigt så det är därför det är lite ojämnt på vissa ställen men ska snart köpa ett nytt!





vad tycker ni?

Julia

sv: eller hur!

& gud vad fina naglarna blev, vad häftigt att du kan göra såna själv! :D

Marielle's frisörblogg

Snyggt!



sv; 79 eller 89 har jag för mig:)

Amanda

- Det var 99kr per del :)

Jennifer [FOTO]

sv; tack :)



fina naglar:D

Josefin

SV: det är dem! :)

Grymt coola naglar :D

elin

riktigt snyggt! :D

Fia

Häftigt, vilket piller jobb. Det hade jag aldrig haft tålamod till!

steffi

Sjuuuukt snyggt! :D

Hannah - Foto, mode & inspiration.

Snyggt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: