slide show

american flag

Jag dööööör dom här conversen är så snygga! älskar verkligen den amerikanska flaggan som vissa av er kanske märkt, har ju målat den på mina naglar några gånger haha.. dom här blir verkligen skitsnygga i sommar till brunbrända ben, röd basebolljacka, ett vitt slappt linne och såklart jeansshortsen.. waaaant!

Frida

Ja eller hur! :)



Vad gör dudå? :D

L

sv: Tack :D



Ååå ja de där är super snygga!

Emelie den bästa (y)

Åhh ge mig dom där conversen så grymt snygga :o



Sv; tack :)

haha okey!

Rebecca!

dom är grymt snygga!

sv; tackar! Ha en toppen-kväll vännen! kram :)

alma

visst är dom:)

åh såna där vill jag också ha!;D

julia

sv: hih tack! :)

Mikaela - Meeela Lee

As balla ju :D



sv; Jaa det var det verkligen. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: