slide show

Studiedag

Haft studiedag idag, riktigt skönt men hade hellre velat haft det imorn så man haft en längre helg men bättre än inget iaf.. ;)

 har varit med en vän idag, vi bakade kanelbullar som blev stora och missbildade men goda.. finns några kvar som jag ska spara till idol. nu ska jag hoppa in i duschen, skriver kanske mer ikväll! :)



Jag saknar sommaren..
faanny

studiedag?! snyft, orättvist!

Lisa

Svar: Visst ser den god ut? =D

Elina - DALKULLA

Ja visst är dom :)

Alice

Skönt att vara ledig iallafall. :D Kram.

MYMiC

Gud vad söt du är :D

elin kärlek♥

Hejsan!

Nu har jag dragit igång en "dagens blogg" i min blogg, jag hade blivit jätte glad om just du ville vara med :)

Du får chansen att presentera din blogg i min om du vinner!

Många kramar / elin kärlek♥

(förlåt för reklamen :[ )

N

mm gott med kanelbullar =)

ida

jag saknar också sommaren!

men lite mysigt är det med höst måste du tycka :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: