slide show

Idol+ben&jerry's



Snabb bild från imorse

nu blir de idol och ben&jerry's ♥
R

Åh, Ben & Jerrys är helt underbart! <3 Du får äta det åt mig eftersom jag inte kan längre, har vetat om min laktosintolerans i lite över ett år nu.



Sv: Stylistlinjen, det lät spännande! Det finns så coola inriktningar numera, vad vill du bli senare då?

Kram

fanny

idol+ben & jerry's = fannys favorit :D

Karin

Idol och ben o jerry´s då kan det ju inte bli bättre!



kram:)

IRis

Hejhej. Kikar in =)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Haha så jobbigt med sånna dagar :O

Anonym

Hallå... jag älskar din blogg men nu uppdaterar du aldrig längre :( tråkigt tycker jag. även fast man går i skolan liksom. hoppas du uppdaterar snart. eller tänker du lägga ner bloggen?

LISA MARKLUND

älskar din jacka, vart kommer den ifrån? :D

MYMiC

ohmypokémon O_O

jackan, så snygg!

Var har du köpt den? :o

MALIN

hejhej, :D läget?

F E L I C I A

Ja, Disneyfilmer är BÄST! Jättefin halsduk förresten! :D Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: