slide show

Graffiti nails

Köpte ju graffiti nail nagellacket igår, var ju tvungen att prova.. för er som inte vet så målar man först på ett vanligt nagellack, väntar några minuter tills de torkat sen på med graffitin och efter några sekunder bildas de coola mönster :)





Det ser lite fail ut, jag väntade nog inte tillräckligt länge.. det ser lite bättre ut när de torkat iaf..
emelie

tack =)

Agnes

Coola naglarna blev :)

sv: Ja! :)

Chawo

Taaack så mkt ^^,

Sååå söööt det blev O.o

Nagellacken då

sofia

hoppas att du får en bra dag:)

M A L I N :)

Tack så mycket (:

miadiana.blogg.se

Häftigt, har jag aldrig hört talas om förut, haha :P



Sv: Ja, den låten är bra.

Linnéa

sv: aha :/ jo det är bra med mig! :)

Elaine

ville också prova det där så sprang runt och letade men det var slut där jag kollade... Känner du dig nöjd med köpet?

emma

äre inte torkat där

Linnea

SV: Ja visst är låten bra ;D !



Vad gör du annars då :) ?

sandra

låter jätte häftigt med graffiti nagellack :D sånt vill jag testa :D

simone

snyggt vitt där :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: