slide show

Goodiebag

Såg nyss på the hills, har redan sett hela säsongen på mtv.com förut. men alla vet ju hur spencer är, men han är ju hundra gånger värre i den här säsongen.. hmm. hoppas verkligen att heidi inte går tillbaks till honom igen..

men iallafall jag är med och tävlar om en goodiebag på hiilen.blogg.se! goodiebagen innehåller bl.a lite grejer från
makeup store som är en av mina nya favoritaffärer ♥

ESSEM, Selena M

sv' tack!

sophia

SVAR:Tack fina du!:)

Ebba Leijon

sv: Ja, jag med ! :D

Btw, kul att du också är med och deltar i tävlingen, lycka till ! :)

Emma

SV: Tack! :D

johanna

sv; gud ja och och de e galet mycket grejor också, inget man säger nej till :D

Safa

okej ..luktar den gott :D

ASIAT

hej på dig! vad gör du? :)

kraam - ASIAT

Ebba Leijon

sv: Hehe tack desamma (:

Ebba Leijon

sv: tar det lugnt, kikar runt osv (;

Ska strax hoppa in i duschen (:

Dusjälver ? :)

Celine's Blogg

sv; den mascaran e super bra! :)

Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: