slide show

Fredagsmys

Jag har kvar några kanelbullar från igår och ahlgrens sursockrade bilar så jag ska snart ta med datorn och lägga mig i sängen och mysa framför idol.. fredagsmys!


Johanna

- Visst är de, jag vill bara ta hem allihopa :)

MYMiC

ååååh din tröja är underbar :o

Kanelbullar är förövrigt awesome :D



Jepp! New york, new york :] helt underbar stad!

faanny

äkta fredags mys (Y)

Erika

Haft en bra fredag? :)

Emily

Nice med fredagsmys :D Själv så blev det en morot som snacks idag haha :P

matilda

lät bra, hade också en slappkväll med idol :)

Emmy Amanda,

Sv. Tack så hemskt mycket, glad jag blir! Ja verkligen. Dock är det nog dax för en ny snart!! Detsamma du! Trevlig dag!

N

kanelbullar o godis låter helt okej =)

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Missbella tävlingen är avslutad, gå in och kolla om det var du som vann! Om inte så finns det andra tävlingar du kan vara med i! :D

ESSEM, Selena M (Selle Pelle)

hoppas du haft en bra dag! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: