slide show

EMA

Den 7:e november är det EMA (europe music awards) i madrid och häääär kan man rösta.. såhär röstade jag:

best song - eminem ft rihanna - love the way you lie
best live act - lady gaga
best pop - lady gaga
best new act - jason derulo
best female - lady gaga
best male - usher
best hiphop - kanye west
best rock - linkin park
best alternative - paramore (har inte ens hört talas om dom andra banden haha)
best video - lady gaga ft beyoncé - telephone (man kan inte rösta där än)
best push act - alexandra burke
best world stage performance - katy perry (har inte sett nån av dom men katy perry är bäst av dom nominerade iaf ;))



ska ni rösta och hur skulle ni röstat ?

R

Tycker att du har röstat riktigt bra :)

Din gröna jacka tycker jag var super också, allt bra med dig idag?



Kram

Frida

sv: Visst är den :)

nattiz ♥

sv: Det tycker jag du ska göra när du får chansen, det är helt otroligt där! :D

kram

ASIAT

sv: tack så mycket! :)

vad gör du imorgon då?



- ASIAT

Erika

Allt bra? :)



sv: haha okej :p

Emmelist

Idag kan man vinna en WANG inspirerad väska hos mig! :D Wanna join stumpilump? :D



Hoppas dagen rockar!

KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: