slide show

Egoboost



Nu ska jag tjocka mig med lite kladdkaka och läsa egoboost.. hoppas att boken är bra! :D
linnea nilsson

ja, speciellt skorna billiga å sjukt snygga kan det blibättre? :D

Emelie - EMELIESPLACE

Mysigt :D

Lova

OOO i like kladdkaka! :D

Nathalie

åh vill också läsa den:D

leyla ♥

sv; tack sötnos! :)

Emma - Fotograf

åhh kladdkaka... ^^

sv: jo du, du måste prova!! :D

ASIAT

sv: jag lyssnar på musik och vilar lite ;)

haft en bra dag då? Kraam - ASIAT

ASIAT

och svaret på din fråga - nagellackborttagningen ifrån H&M är sjuktligt bra, och billigt! =)

Chrsitine

Jag vill också ha den där! :O Den va slut närjag ville köpa

matilda

min syster säget att den är mycket bra, vill själv läsa den :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: