slide show

100926

Jag kan aldrig sova till 12 längre som jag gjorde varje dag på sommarlovet hehe.. idag vaknade jag 8 och var hur pigg som helst, försökte somna om men de gick ju inte så jag gick upp och skrev lite på en skolgrej och duschade.. intressant va? ;)

men nu ska jag fixa mina naglar.. ska nog kolla på lite nageldekorationer imorn, älskar att hålla på med sånt :D



I fredags haha..
ida

sv: okej de gör faktist jag med.

vart har du köpte tröjan på bilden? :)

A

SV: Tack!



Aktuellt: frågestund!



Allt rba?

A

SV. Bara bra :)



Ställ gärna en fråga!



Planer?

Maja

sv; Taack!

Felicia (fotoblogg)

sv: tackar! :D

hur är det med dig då?

Sofia

SV: tack :D

Naima

Heejsan :D Vad har du för planer idag då ?



Kram // Naima www.naaimas.blogg.se

Becci

Sv: Jaaa visst är den :)♥

Fin blogg btw!

sofia

tryck på reklamen längst upp på min blogg och bli medlem där :)

R

Nageldekorationer är rätt coola, har aldrig riktigt hållit på med sådant själv, men har ju självklart sett andras häftiga kreationer.



Duktigt av dig som fixade med skoluppgiften på morgonen. Allting bra med dig, hur har helgen varit?

Kram

HANNAH - CHECKA BLOGGEN VETJA! :D

sv: hihi ja visst e han :)



allt bra idag? :)

Angeliqa

svar: håller med dig! ;) följ gärna min blogg när jag lägger ut lite kläder då och då! =)



kram

faannypee

haha grym bild :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: