slide show

100918

Jag vet att det har blivit dåligt med uppdateringar här men till dig som frågade så nej jag tänker inte lägga ner bloggen ;) har bara inte tid och inget att skriva om men ska försöka bli lite bättre på de iaf.. =)

lite av det som hänt dom här dagarna jag har varit borta är vi har börjat med 2 nya projekt iskolan, ett hantverksprojekt där vi fick välja 2 hantverksyrken (vi fick välja från en lista så vi fick inte välja exakt de vi ville) så jag och min grupp valde frisör & bagare.. så vi har gått runt på stan och frågat 2 frisörer om lite grejer somvi behöver veta, kulkul.. det andra är ett naturprojekt som inte är speciellt kul men de funkar.. ;)

Sandra Ackefjord ♥

Allt bra med dig? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: