slide show

100907

Helluuuu bloggen!

igårkväll låg jag och läste blondinbellas bok egoboost, inte hela kvällen då men i en timme kanske och har inte kommit så långt än men kan säga såhär till alla som funderar på att köpa boken: KÖP DEN! den är lätt värd de 229 kronorna jag fick betala för den på åhlens.. sjukt bra är den, bella är min nya förebild, hihi.

fixade också fransk manikyr på mina naglar, graffiti nagellacket var ascoolt men gillar fransk manikyr mer.. men ja till alla som frågat så är grafittinagellacket väldigt bra och coolt.. ;)

långt inlägg eller..? haha



Inviger nog mina nya älsklingar i skogarderoben idag :D
Nathalie

tack:D åh jag vill köpa graffiti nagellacket^^

JESSICA JÖNSSON'

snygga!

Linn

supersnygga skor!

Haval B Aziz

Tjohooo...hur är de läääääääget? :D ha det skoj :)..

sandra

graffiti naglck är så häftigt! :D

sharon

aa visst är den!Ska vi följa varann i bloglovin? :)

Emma - Fotograf

ohh snygga! :O

SANDRA-EN BRA BLOGG!

like alot! :D

LOVISA

Vart är dom ifrån? (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: