slide show

100902

Slutade före 1 idag, drog till åhlens och köpte lite skolgrejer.. orkade inte gå på stan så länge eftersom jag håller på att bli sjuk, lagom till min födelsedag idag men vi ska fira mig ihelgen så hoppas att smaken inte hunnit försvinna pga förkyldningen för jag vill ju kunna äta min tårta som mamma ska baka åt mig :')







Oversize tröja från gina tricot, gick inge bra att fånga den på bild.. armbanden kommer också från gina
ladymuffin :)

sv; tack snälla :)

fina armband :D

SARAA ♥

fin blogg =)



kram http://saragranbergh.devote.se

pinja

jättefina armband!

isabella

fina armband :)

Emilia

va fuskigt med bra mat! vi har sämst mat..

FRIDA HJÄRTA KEVIN

Snygga armband :)



SV; Tack så mycket :D

Sandra

sv: tack detsamma =)

Johanna

sv: Visst är de, bra pris också! :)

Sofiiiie

haha samma (:



allt bra idag? (:

Linnéa

Fina <3

Emma

sv: tack :)



Gillar armbanden!

sarah

Svar : okej jo med mig är det bara bra :)

sara

sv. japp :) dem har alltid massa neonkläder och mysiga kläder :d och alltid sjukt fin stil!

Ingrid

hoppas du haft en fin torsdag!



kolla gärna in bilderna och shoppingen från min födelsedag :)



kram Ingrid, http://ingridsinspiration.blogg.se

ESSEM, Selena M

hoppas du haft en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: