slide show

with my favourite shirt on













skjorta - gina tricot
linne - h&m
halsduk - bikbok
armband - veckorevyn
skor - scorett
TOVE♥

hhihi okej så bra!:) snygg outfit!



förlåt om du inte vill ha sånt här men; var gärna med i min tävling, de är min förståa så skulle betyda om ngn ville vara med...♥

alicia

sv: tack så mycke :D skjortan du har, den eeee nice! ska köpa en sån men har aldrig haft pengar men idag får jag ju barnbidraget, :D

Andrea

Spana in min blogg och komentera så kan DU bli veckans blogg (:

Anonym

- nice outfit du!

Theresé Adelman

Snygg outfit! ;)

tvillingen Jeanette

sv: Tack ^^

Nathalie Nyren

snyggt :D

Nathalie Nyren

- vad tycker du om vatten bilder? :)

lovisa

grymt snygga leggins, vill ha alla tre :D

pinja

har en såndär rutig skjorta jag också! :)

louisebiszczak

sv : jaa :)

paij

najs skjorta!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: