slide show

shopping i gran canaria?

Ska ju till gran canaria för första gången nästa fredag (29:e) och ska bo i maspalomas.

hoppas att vi ska åka runt lite på ön men om inte så vill jag veta om det finns nån rolig (snygga ringar eller andra smycken, kläder, typ gina tricot style och parfymer) shopping i maspalomas/playa del inglés? vet att det finns ett ställe som heter yumbo typ men vad finns det för affärer där? hjälp mig :D



det som är inringat är vårat hotell, maspalomas club dunas heter de typ..
Anonym

ncie =)

SARA

Vi har lägenhet på Gran Canaria så har varit där hur många gånger som helst, säkert tio gånger :)

Yumbo är ett stort shoppingställe, men det är mest bara fejkgrejer, inga riktiga affärer. Vill du ha riktig shopping med bra affärer och massa olika märken rekommenderar jag att du åker till Las Palmas. Där finns massa varuhus! :)

ida

svar: tack :D

Farre

tack :)<3

BAMBII

sv: ohja, det var riktigt gott!

allt bra idag? :)

Becca

allt bra med dej i dag? =)

Anna

Jag med :)

Rebecca

ja visst, det är kul att åka utomlands till värme och sol. det förstår vi men att tjata om det i nästan varje inlägg är tråkigt och jobbigt. förlåt men det är sant. det är ganska uttjatande och tråkigt. man förstår att du längtar och allt men det är grymt tråkigt att läsa. du skriver om det i varje inlägg..

Adina

Hej! hur är det med dig idag :)?

TOVE♥

hehe okej, jag också!:( Värme är ju mkt bättre än kyla tkr jag!:)

emelie

ANMÄL DIG TILL MIN VECKANS BLOGG TÄVLING ÄR DU SNÄLL :D KRAM

Lokemari

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: