slide show

new nails





elin

sv; Tycker du ska lyssna! Vad tyckte du om dem? ;D

Tycker de är skitbra:D

L I K E S O F I E [foto]

- Tack så mycket :D

Kadri

vilka coola

Nathalie Nyren

Hejsan! Förlåt om du inte vill ha sån här reklam! Men det skulle vara jätte snällt om du röstade på mej i veckans blogg här,är nummer 14!



http://fotoblixtt.blogg.se/2010/october/veckans-blogg-3-1.html#comment



Du får rösta hur många gånger du vill så släng gärna in 2 st! :)

OM DU RÖSTAR BLIR DU LÄNKAD, glöm bara inte att säga till att du har röstat. Ha det bra! :)

M A L I N :)

Fina naglar :D

Emily

Bra påminnelse, jag måste fixa mina naglar med nagellack. Har arbetsintervju på måndag och mina naglar är hemska just nu :P

FILIPPA

sv: Håller med dig!

fina naglar :)

Ha en trevlig helg!

♥ nath

sv. ja det ska bli riktigt kul ;D

Emily

sv; nej men tackar! :) Lite nervöst... vill verkligen ha det extrajobbet!

Sara

fin blogg :)

ida

sv; ja det tycker jag med :D

B E C C A

sv: Jag med :D

elina

tack!:)

michaela :)

sv: OKej, :) allt bra idag?

Theresé Adelman

Snyggt, gillar färgerna tillsammanas ;)

T O V A

sv; ja, visst ä dom! helt sjukt snygga, och de kostar bara 379, ännu sjukare! :D

Anonym

sv; jag misstänkte det :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: