slide show

nelly rea

Nelly har rea igen och det finns massa fina saker där.. om jag inte hade åkt till gc nästa vecka skulle jag lätt klickat hem lite grejer men det får bli när jag kommer hem igen, om jag inte shoppat upp alla pengar där då.. ;)



vill haaaa..
P E R N I L L A ♥

Svar: Det är bara bra! :) Haft en bra helg? :) ♥

P E R N I L L A ♥

Svar: Ja, det har jag. Synd bara att den snart är slut :/

E m e l i e | Mode och vardag

sv: tack :)

Kaji

sv: Tack så mkt! :)

pauli

så snyggt!

Frida

sv; haha okej xD jag vill också ha dem...:)

Olivia

Heej! Skulle bli sjukt glad om du bara kunde rösta på mig här: http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=420&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE

Ett litet klick, och du har gjort min dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: