slide show

mörkbrunt..?



Tror att jag har bestämt mig för att färga håret chokladbrunt typ, inte riktigt som på bilden men nästan.. vet ju att jag skulle passa i en lite mörkare nyans eftersom jag haft mörkbrunt förut men jag känner mig så blek när jag har mörkt hår.. haha i-landsproblem eller vad :p

LISOU

så kan de vara :)

linnea

SV: hihi tack. :D

vilken färg ska jag ha då, tkr du ? :)

Maren Andrea

Sv: I know :D



Visst är det jobbigt att man ser blek ut när man har mörkt hår :o

Maren Andrea

Sv: I know :D



Visst är det jobbigt att man ser blek ut när man har mörkt hår :o

Maren Andrea

Sv: I know :D



Visst är det jobbigt att man ser blek ut när man har mörkt hår :o

linnea

SV: Okej. :)

Anna

Visst är dom :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: