slide show

blogawards @ bikbok

Glömde tyvärr kameran hemma (såklart.. ååh typiskt mig) så jag hade bara mobilkameran så de blev värdelösa bilder..

jag tänkte först inte gå för att jag inte orkade vänta 4 timmar på stan men fick sällskap och tiden gick sjukt snabbt.. är verkligen glad över att jag gick ändå.

när vi kom in stod tyra där, jag gick fram till henne och sa att jag älskar hennes blogg, sen snackade vi lite om hennes&kenzas show, jag önskade henne lycka till såklart.. ååh var helt darrig efter de, tyra är verkligen supersnäll, precis som i bloggen! :D



jag och tyra.. såg värsta muppig ut så fick täcka över mitt face haha



Fina tyra snackade om hur man kan få bra självförtroende.. sjukt snygg blus hade hon på sig också, den kommer från bikbok, jag var tvungen att fråga ja ;)



markus weideskog
bashment

håller med :)

Maddis

Sv: Tack ^^

Okej, men efterdom den röda är kanon så måste nog den andra med vara det :)

fannypee

haha :) var det kul där?

Mimmi

fin blogg du har! :)

Emily

Var det det andra avsnittet av Tyra & Kenza Show igår?



Gå in här och kolla för jättebra erbjudanden som man tjänar grymt på: http://www.groupon.se/in/.vbcNtl

Jag skrev och tipsade om den hemsidan i mitt senaste inlägg :)

Emily

sv: ok =)

Kan inte du visa resultat hur det blir med Dust It produkten, om det verkligen funkar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: