slide show

4 veckor kvar

Godmorgon bloggeeeeen!

äntligen fredag igen och nu är de precis 4 veckor kvar till jag drar till gran canaria! wiiieeee.. ska bli så skönt med 1 veckas värme, gillar verkligen inte att de är iskallt ute, speciellt nu på morgonen.. snacka om att man dör när man väntar på bussen, måste komma ihåg vantar idag haha ;p



Massa gamla britney låtar på mtv just nu.. nostalgi =)
A N N A ♥

sv; japp! ,fin blogg du har! <3

Lanah

Sv: Tusen tack! :)

Bostic

Sv: tack så mycket!



Fin blogg du har^^

R

Haha, jag verkligen nostalgi :) jag gillade verkligen Britney en gång i tiden.

Gud vad skönt med Gran Canaria, jag skulle jättegärna vilja åka någonstans där det är varmt och skönt just nu! Det är grått och tråkigt här och kallt:(.



Vad händer i helgen?

Kram

Sandra Marinoni

sv; tackar :)

LOVISA

sv; tack eller vad man ska säga? :) <3

A

allt bra?

Sannalitens

Svar: Okej! Hur känner du inför att hösten har kommit på riktigt nu då? :)

N

najs med gran canaria =)

Ebba

Svar: åh, tack så mycket! :)

Johanna - Foto

sv: Tack så mycket :D Vad gör du då ? :P

Sara

allt bra ? :)

fannype

åh, gran canaria. det skulle inte sitta fel just nu <3

adine

sent svar: jo jag vet de är så himla dyrt:(

hur mår du annarsåd+

ESSEM, Selena M

sv' tack!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: