slide show

my wishlist



Idag har jag kommit på vad jag önskar mig i julklapp haha. pengar så jag kan resa i sommar med några vänner och shoppa lite, escada parfym för att den luktar sååååå gott och så ett thomas sabo armband med 5 berlocker (jag vet det kommer bli svindyrt) har inte riktigt bestämt vilka berlocker jag vill ha men iaf en sko, nåt som har med resor att göra typ en palm eller nåt och eiffeltornet.. :D

har ni skrivit en önskelista än? =)
Lizzy

va kul med julafton snart =)

Idéboken

gör det, den är bra om man vill hålla sig uppdaterad:)

hanna & lina - en fotoblogg

har gjort en liten önskelista bara, blir nog mer saker sen :D den där parfymen lukter jättegott, vill också ha den :p

linn

aaah askul :D

angelica

sv visst är det :)

tröjan är från webshop.nathalieschuterman.com och jeansen är från my-wardrobe.com!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: