slide show

gran canaria - 101104

Börjar dagen (ja jag vaknade för 1 timme sen) med lite gran canaria bilder! det här är alltså nästsista dagen och det blev lite poolhäng som vanligt på dunas suites som hotellet heter.. :D



jag ogillar verkligen sveriges klimat.. jag vill att palmer ska kunna växa här med ju, haha



vi bestämde oss för att åka på utflykt nästa dag.. så det blev stora ö turen som är inringat. bilder från utflykten kommer senare! ascoolt var det.. :D







mitt favoritställe!



hanna & lina - en fotoblogg

sv: hur mår du? :D

Saga

sv: Tack! :)

Saga

sv: Tack! :)

Emma

Sv: Tack så mycket :)

nellie

sv:

håller med! :)

hanna & lina - en fotoblogg

sv: jo, det är helt okej, är lite hängig och trött men anars är det bra :D

pinja

fina bilder (::

alaa

sv: tack så mycket!

skit snygg jacka du har på dig i din header. Vart har du köpt den :D

Lydia

Svar: Ne, jag tror inte det heller... ;)

gabrielle

åååå vad mysigt! :)

Vigdis

Härliga bilder! Allt bra?



Kram

Matilda

Sv: Tack! :D

Lizzy

FINT =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: