slide show

dagens lista

Dagens humör: uttråkad



för nån dag sen

Dagens mående: bra men.. uttråkad

Dagens borde:
plugga kanske..

Dagens frisyr:
nytvättat så det är lite lockigt



Dagens smink:
inget..

Dagens klädsel: tröja och leggings, mys

Dagens planer: äta och sen sova :D

Dagens materiella vill ha: räknas en flygbiljett till värmen som materiellt så vill jag ha det!

Dagens fundering: vad jag ska ha på mig på julafton+nyår.. funderar på att beställa en klänning från nelly eller om jag ska rota fram nåt ur garderoben?



Dagens beroende:
pepparkakor

Dagens tråkigaste: att det har snöat men mest för att det är så äckligt slaskigt ute



Dagens längtan:
jullov och julafton =)

Dagens superlängtan: utomlands!



Dagens låt: what's my name med rihanna & drake

Amanda

fina bilder, älskar tröjan :)

sanne

SV; ja det är verkligen synd.. men då är det tur att det finns REA ;)

E M A . W O R L D - foto&design

SV: haha eller hur ;)

Jonna

Hej (: Jag ville bara tala om att jag nu har bytt blogg till http://enmajflicka.blogg.se och hoppas att du kommer att forsätta kika in där ibland om du har gjort det tidigare! Hoppas du haft en bra helg i övrigt :)

QN

as snygg tröja "crush on you" eller vad det stod :p orkar inte scrolla upp.. vart hittar man den?

sv: tack så mycket, detsamma!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: